Navštivte naši prodejnu ve Vrchlabí

Potřebujete poradit s výběrem? Zavolejte nám +420 604 203 503

Jste tu poprvé? Zaregistrujte se

Reklamace

REKLAMACE VÝROBKU – základní informace pro zákazníky:

Přestože Vám v našem e-shopu nabízíme pouze zboží výborné kvality, může se stát, že dojde ke skryté vadě materiálu nebo technologie.  Za tuto případnou nepříjemnost se Vám předem velice omlouváme a níže uvedenými informacemi Vám chceme pomoci v případě řešení reklamace.

·        Záruční doba u spotřebního zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí věci. 

·         Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k případnému zamítnutí reklamace.

·         Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění - doručení do firmy Artex s.r.o. Vrchlabí.

·         Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo na odstranění vady.

·         Jde-li o vadu neodstranitelnou, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz) nebo výměnu věci. 

·         Záruční dobu nelze zaměňovat s životností výrobku, která je závislá na intenzitě používání, způsobu a kvalitě ošetřování.

·         Vady vzniklé poškozením, nesprávným ošetřováním, nevhodně zvoleným typem nebo nesprávnou velikostí, nemohou být předmětem reklamace.

·         Zakoupení zboží je kupující povinen prokázat pokladním dokladem, daňovým dokladem nebo záručním listem. U zboží, ke kterému byl vystaven daňový doklad stačí uvést jeho číslo.

Jak postupovat při reklamaci výrobku:

·         Reklamované zboží zašlete prosím na adresu:  Artex s.r.o. Vrchlabí, Krkonošská 27, 543 01 Vrchlabí.

·         Do balíku přiložte kopii daňového dokladu nebo alespoň jeho číslo.

·         Popište vadu, kvůli které zboží reklamujete.

·         Uveďte Vaše jméno, adresu a číslo Vašeho účtu, kam chcete zaslat peníze v případě, že se bude jednat o neodstranitelnou vadu. 

·         Zároveň prosím uveďte Váš e-mail a telefonní číslo, abychom Vás mohli informovat o přijetí a průběhu reklamace.

 

Vydáno firmou Artex s.r.o. Vrchlabí dne 1.9. 2010

Přihlášení

Zapomněli jste heslo? Pošleme Vám nové.
Jste tu poprvé? Vytvořte si nový účet.